Kraj

EDIPRESSE POLSKA BLISKIE PRZEJĘCIA "PRZEKROJU"

Edipresse Polska prowadzi negocjacje w sprawie zakupu tygodnika "Przekrój". Zbigniew Napierała, prezes Edipresse Polska, ma nadzieję, że rozmowy zakończą się...

Edipresse Polska prowadzi negocjacje w sprawie zakupu tygodnika “Przekrój”. Zbigniew Napierała, prezes Edipresse Polska, ma nadzieję, że rozmowy zakończą się pozytywnie do końca tego tygodnia. “Decydujemy się na ten krok, ponieważ uważamy, że ČPrzekrójÇ jest tytułem znanym, kojarzonym przez czytelników bardzo dobrze i z sympatią, ma wieloletnią tradycję, co razem daje tytułowi szansę rynkową” Đ powiedział prezes Napierała. Edipresse Polska pragnie, by “Przekrój” stał się trzecim dużym tytułem wydawnictwa, tej miary co “Przyjaciółka” i “Viva!”. Dzięki “Przekrojowi” Edipresse rozszerzy swoje portfolio. Do tej pory wydawnictwo koncentrowało się wokół pism dla kobiet. “Przekrój” jest na równi kierowany do obu płci. Edipresse, po szczęśliwym sfinalizowaniu transakcji, będzie rozmawiać o dalszej koncepcji pisma z zespołem krakowskim “Przekroju”. Sprzedaż tygodnika w I kwartale br. wyniosła średnio ok. 45 tys. egzemplarzy (ZKDP). Właścicielem Wydawnictwa Przekrój Sp. z o.o. jest do teraz biznesmen Michał Sołowow. (KP)