Kraj

Eskadra, ZOG i Star PR dla ProMarki

Rusza czwarta edycja kampanii "Wybierz markowe" prowadzone przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka". Kampania zwraca uwagę na świadome wybory...

Rusza czwarta edycja kampanii “Wybierz markowe” prowadzone przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych “ProMarka”. Kampania zwraca uwagę na świadome wybory konsumenckie, pokazuje korzyści płynące z wyboru produktów markowych.

Kampania jest prowadzona na 600 billboardach w ośmiu największych miastach, prasie oraz portalach. W reklamach nie pokazano nazw marek. Kreację przygotowała “Eskadra” Agencja Reklamowa, media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia, a działania public relations zaplanowała agencja Star PR.

W ramach projektu realizowane są też badania dotyczące kupowania produktów markowych przeprowadzone przez firmę MASMI. Z badań wynika, że postrzeganie markowości i cech z nią związanych różni się znacząco w przypadku poszczególnych grup produktów. Marka produktu jest istotnym deklarowanym kryterium dla blisko połowy konsumentów (48 proc.). (JN)