Monika Jabłońska, dotychczas client service director w Leo Burnett Warszawa, awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego agencji. To nowa funkcja w Leo Burnett.
Jabłońska będzie nadzorować obsługę bieżących klientów, realizować działania nowobiznesowe i kierować działem planowania strategicznego. Jej dotychczasowe stanowisko nie zostanie obsadzone.
– Moim priorytetem będzie dalsza integracja kompetencji agencji w obszarze zintegrowanej komunikacji reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem działań interaktywnych – podsumowuje Monika Jabłońska.
Monika Jabłońska jest związana z branżą komunikacji marketingowej od ponad 15 lat. W Leo Burnett zajmowała się obsługą bądź nadzorowała prace dla wszystkich wiodących sieciowych klientów agencji oraz większości budżetów pozyskanych w ostatnich latach lokalnie. Do czasu objęcia stanowiska client service directora w styczniu 2007 roku pracowała również jako strategic planner oraz business development director.
Leo Burnett Warszawa należy do sieci Leo Burnett Worldwide Inc. W ramach grupy na polskim rynku funkcjonują także agencje reklamowe G7 i PZL oraz firma doradcza PR 180° Public Relations. (BG)