Kraj

WKRÓTCE TRZY RAZY WIĘKSZY NAKŁAD "BUSINESS WEEK/POLSKA"

Miesięcznik ekonomiczny "Business Week/Polska" zwiększy nakład trzykrotnie od wydania październikowego - do 60 tys. egzemplarzy. Tytuł wydaje Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost"...

Miesięcznik ekonomiczny “Business Week/Polska” zwiększy nakład trzykrotnie od wydania październikowego – do 60 tys. egzemplarzy. Tytuł wydaje Agencja Wydawniczo-Reklamowa “Wprost” (AWR “Wprost”), także wydawca tygodnika “Wprost” i miesięcznika “Mój Pies”. “Business Week/Polska” zwiększy objętość, będzie systematycznie wzbogacany o kolejne polskie artykuły. Lekkiej zmianie ulegną też nazwa i logo. Z graficznie powiększonego tytułu zniknie słowo “Polska”. “Business Week” zyska zaś podtytuł “Edycja polska”. Zmiany poprzedza promocja pisma prowadzona w prasie branżowej. W akcji zostaną wykorzystane też punkty sprzedaży i nośniki reklamy zewnętrznej (m.in. na lotniskach). 12 września br. cały nakład “Wprost” ukaże się zafoliowany łącznie z “Business Week”. AWR “Wprost” zapowiada też wprowadzenie za korzystną cenę prenumeraty łączonej “Wprost” i “Business Week”. Wydawnictwo tworzy dla “Business Week” oddzielny dział reklamy, którym pokieruje Jolanta Gajewska. Zmiany redakcyjne spowodują wzrost cen w miesięczniku. Tymczasem z tytułu odszedł naczelny Zbigniew Grzegorzewski. Jego obowiązki pełni dyrektor wydawniczy Amadeusz Król. Ma on nadzieję, że “Business Week” po zmianach powinien osiągnąć sprzedaż na poziomie 30 tys. egzemplarzy, nie licząc 6 tys. egzemplarzy rozprowadzanych już od paru miesięcy poprzez Instytut Zarządzania. Gdy tytuł ustabilizuje się na rynku, być może zwiększy częstotliwość do cotygodniowej. AWR “Wprost” wydaje “Business Week” na podstawie umowy licencyjnej z McGraw-Hill Companies, Inc. (KP)