Kraj

Delia chce zwiększyć jesienią budżet o 20 proc.

Delia Cosmetics po wakacjach ruszy z kampanią prasową m.in. swoich kosmetyków kolorowych. Działania reklamowe będą prowadzone do listopada. Jak mówi...

Delia Cosmetics po wakacjach ruszy z kampanią prasową m.in. swoich kosmetyków kolorowych. Działania reklamowe będą prowadzone do listopada. Jak mówi Grzegorz Chyła, dyr. handlowy w firmie Delia Cosmetics, w tym roku firma zwiększyła swój budżet marketingowy o 20 proc. w stosunku do ub.r. Dokładna wartość nie została podana.

– W II kwartale tego roku nie tylko odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 7,4 proc., ale również nadrobiliśmy spadek sprzedaży z I kwartału wynikający z reorganizacji firmy – dodaje Chyła. Na początku roku powołana została

nowa spółka Delia Cosmetics Distribution. – Podstawą przetrwania kryzysu gospodarczego jest dobry menedżer, stabilna sieć dystrybucji oraz strategia zarządzania produktem. Przy rynku, który jest w chwili obecnej bardzo nieprzewidywalny, bardzo ważne jest również bezpieczne inwestowanie w nowe produkty o niskim poziomie ryzyka – mówi Chyła. W tym roku firma nie planuje kampanii telewizyjnej.

Za pełną obsługę firmy odpowiada agencja Cruso PR. Dodatkowo we wrześniu ukaże się kolejny numer gazetki wizerunkowo-edukacyjnej “Delia Fashion & Beauty” skierowanej do dystrybutorów i detalistów. Publikacja ma na celu wsparcie sprzedaży produktów marki. Jak mówi Grzegorz Chyła, bardzo dobre efekty poprzednich wydań spowodowały, że do końca roku ukażą się kolejne dwa biuletyny. (JD)