Kraj

COCA-COLA WPROWADZA NOWĄ LINIĘ NAPOJÓW O NAZWIE HI-C

Koncern Coca-Cola wprowadził pod marką Cappy Ekstra nową linię napojów owocowych o nazwie Hi-C. Produkt jest przeznaczony przede wszystkim dla...

Koncern Coca-Cola wprowadził pod marką Cappy Ekstra nową linię napojów owocowych o nazwie Hi-C. Produkt jest przeznaczony przede wszystkim dla dzieci i młodzieży. Producent nie planuje na razie wsparcia ich sprzedaży kampanią reklamową. Zostanie ona przeprowadzona prawdopodobnie dopiero za kilka miesięcy. Budżetem strategii i kreacji marki Cappy w Polsce zajmuje się agencja reklamowa McCann-Erickson, zaś za budżet planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Napoje Hi-C są dostępne w pięciu wieloowocowych smakach (w opakowaniach 1 l – w cenie 3,79 zł i 0,2 l w cenie 1,25 zł). W zależności od potrzeb rynku producent wprowadzi do sprzedaży kolejne odmiany tej serii. (MKS)