Przetargi

CAM Media przygotuje kampanię hiszpańskiej oliwy z oliwek

Biuro Radcy Handlowego (BRH) Ambasady Hiszpanii rozstrzygnęło konkurs na agencję, która przygotuje kampanię promocyjną hiszpańskiej oliwy z oliwek w 2009...

Biuro Radcy Handlowego (BRH) Ambasady Hiszpanii rozstrzygnęło konkurs na agencję, która przygotuje kampanię promocyjną hiszpańskiej oliwy z oliwek w 2009 roku.

Do konkursu przystąpiło 30 agencji. Na short-liście znalazły się 4 agencje: CAM Media, Unia Interactive, Gruppa66 Ogilvy oraz Orangeblue. Wygrała agencja CAM Media. 

Kampania promująca hiszpańską oliwę z oliwek będzie realizowana we wrześniu i w październiku br. Budżet tych działań to 100 tys. euro. To pierwsza kampania promująca hiszpańską oliwę z oliwek w Polsce.

Od 3 lat Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii prowadzi też kampanie reklamowe hiszpańskich oliwek. W ub.r. projekt wspierała firma Okechamp, właściciel marki Ole!. Od trzech lat kampanie te przygotowała agencja Orangeblue. (PM)