Kraj

Isuzu rozpoczyna działalność; za marketing odpowiada Pepperfresh

Isuzu Automotive Polska, importer samochodów marki Isuzu, rozpoczyna działalność operacyjną w Polsce i wprowadza do sprzedaży nowego pick-upa Isuzu D-Max....

Isuzu Automotive Polska, importer samochodów marki Isuzu, rozpoczyna działalność operacyjną w Polsce i wprowadza do sprzedaży nowego pick-upa Isuzu D-Max. Firma będzie dystrybutorem pojazdów obecnego od ponad 70 lat na rynku motoryzacyjnym japońskiego koncernu Isuzu Motor Ltd. Polskim oddziałem Isuzu zarządza Jacek Witkowski jako country manager.

Firma nie tworzy własnego działu marketingu. Obsługę marketingową i PR powierzono nowo powstałej agencji Pepperfresh, której właścicielem jest Piotr Ziarkowski. Ziarkowski do niedawna był jednym z właścicieli agencji What (wspólnie z Robertem Sieradzkim i Krzysztofem Podbielskim). Pracę agencji będzie nadzorował bezpośrednio country manager Isuzu. Marketer nie planuje przetargów dotyczących wyborów agencji reklamowej i domu mediowego. W zakresie kreacji agencje wybierane będą projektowo. Współpraca z domem mediowym na obecnym etapie nie jest planowana w ogóle z racji niewielkiego budżetu mediowego. Kampania launchowa nowego Isuzu D-Max została zaplanowana na jesień br.

W obszarze dystrybucji Isuzu Automotive Polska zamierza oprzeć się o sieć salonów i serwisów o dilerów wielomarkowych. Możliwa jest także współpraca z dystrybutorami maszyn budowlanych i rolniczych. (BG)