Kraj

Storck wkrótce ruszy z akcją promocyjną Śmiejżelków

Wkrótce ruszy ogólnopolska promocja konsumencka firmy Storck - "Śmiejżelkowe szaleństwo nagrodowe". Akcja została przygotowana wspólnie z siecią sklepów Smyk. W...

Wkrótce ruszy ogólnopolska promocja konsumencka firmy Storck – “Śmiejżelkowe szaleństwo nagrodowe”. Akcja została przygotowana wspólnie z siecią sklepów Smyk. W okresie trwania promocji konsumenci mogą wymieniać kody kreskowe z dowolnych opakowań Śmiejżelków na gwarantowane nagrody. Każda osoba, która kupi trzy dowolne paczki żelków marki Nimm2, otrzyma 10 proc. rabatu na zakupy w sieci sklepów Smyk, a 15 tys. osób za zebranie 10 kodów z opakowań otrzyma koszulkę polo dla dzieci. Dodatkowo każda osoba, która wymieni kody na nagrody, weźmie udział w losowaniu jednego z 50 bonów o wartości 1 tys. zł na zakupy w Smyku.

Akcja skierowana jest do matek dzieci w wieku 4-10 lat. Promocja będzie trwała od 3 sierpnia do 30 września 2009 r. W jej trakcie zaplanowana jest kampania wizerunkowa w telewizji Śmiejżelków Nimm2, która obejmie takie kanały, jak: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN Style. Akcja będzie promowana w sklepach (materiały POS) oraz w internecie.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa GonnaBe. Zakupem mediów zajmuje się Optimum Media OMD. (AG)