Kraj

SMB liczy na kilkadziesiąt zgłoszeń w konkursie Telemarketer Roku

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) spodziewa się kilkudziesięciu zgłoszeń w konkursie Telemarketer Roku. Celem projektu jest promowanie zawodu telemarketera. Prace w...

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) spodziewa się kilkudziesięciu zgłoszeń w konkursie Telemarketer Roku. Celem projektu jest promowanie zawodu telemarketera. Prace w konkursie będą oceniane w dwóch kategoriach: sprzedaż i obsługa klienta.

Projekt składa się z kilku etapów. W pierwszym będą oceniane nagrane rozmowy zgłoszonych telemarketerów, w kolejnym kandydat będzie musiał zaprezentować się jury osobiście, a w ostatnim odbędzie symulowaną rozmowę na stanowisku marketerskim. W jury zasiądą trenerzy i menedżerowie call center z czołowych polskich firm telemarketingowych.

– Takie konkursy są od dawna organizowane w USA i Europie. W Polsce istnieje potrzeba promocji tego zawodu. Widzimy, że idea konkursu spotkała się ze sporym zainteresowaniem – mówi Maciej Wielkopolan, prezes Teleperformance Polska, szef telemarketingowej grupy roboczej SMB. Według wstępnych sygnałów w konkursie może wziąć udział kilkadziesiąt do stu osób z kilku czołowych call center. Są to zarówno centra outsourcingowe, jak i wewnętrzne.

Wręczenie nagród Telemarketer Roku odbędzie się podczas czerwcowej gali konkursu Golden Arrow. (TW)