M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MTV PLANUJE DEBIUT POLSKIEJ WERSJI KANAŁU VH1

Serwis Dzienny | 21 sierpnia 2001, 00:00

Na początek przyszłego roku MTV Networks planuje wprowadzenie na rynek polskiej wersji muzycznego kanału VH1. "Aktualnie badamy, czy znajdą się...

Na początek przyszłego roku MTV Networks planuje wprowadzenie na rynek polskiej wersji muzycznego kanału VH1. "Aktualnie badamy, czy znajdą się widzowie zainteresowani polską wersją tego kanału" - mówi Sobolewska. VH1 jest kanałem skierowanym do starszej niż MTV widowni. Podczas gdy grupą docelową MTV są widzowie w wieku 15-29 lat, VH1 skierowany jest do widzów w wieku 25-40 lat. Zarówno MTV, jak i VH1 są obecne w sieciach kablowych oraz na platformie cyfrowej Wizja TV, która w ramach sfinalizowanej fuzji połączy się z platformą Cyfry Plus. Jednocześnie MTV Polska wprowadzi 10 września br. cztery nowe programy do swojej ramówki. Jeden z nich będzie polskim programem poświęconym hip-hopowi. Na przyszły rok planowany jest także debiut polskiej wersji produkowanego przez MTV Networks kanału muzycznego VH1. "Robiliśmy już wekendy hip-hopowe w naszej stacji i z obserwacji wynika, że nasi widzowie chcą tego typu muzyki w naszej stacji" - mówi Aneta Sobolewska, koordynator public relations w MTV Networks Polska. Nowy program, produkowany w Polsce zatytułowany "MTV Squad", będzie prezentował m.in. wywiady z gwiazdami hip-hop, relacje z koncertów oraz serwisy informacyjne. Będzie emitowany od poniedziałku do czwartku oraz w niedzielę, a poprowadzi go polski prezenter o pseudonimie "Red". Izabela Miejłuk, dyrektor marketingu i PR w MTV Networks Polska, mówi, że potencjalnymi reklamodawcami w ramach programu "MTV Squad" będą zarówno producenci sprzętu muzycznego, jak i producenci odzieży (np. Levi's) czy napojów (jak np. Coca-Cola, Pepsi czy Alima-Gerber produkująca Frugo). Ponadto zainteresowanie programem wyraził producent odzieży sportowej Adidas. Poza "MTV Squad" na antenie MTV Polska pojawią się: amerykański serial animowany "Station Zero" (w czwartki), amerykański "The Tom Green Show" (we wtorki) oraz wzorowany na programach reality show komediowy program "Jackass" (w środy). Wszystkie trzy programy będą prezentowane pół godziny przed północą. Według danych AGB Polska udział stacji w rynku widowni w godzinach od 23.00 do 23.29 i od 23.30 do 23.59 w lipcu br. wyniósł odpowiednio 0,4 proc. i 0,3 proc. dla grupy wiekowej 13-29 lat. Zasięg techniczny MTV Polska wyniósł w 2000 r. 19,1 proc., co daje stacji dostęp do ok. 2,5 mln polskich gospodarstw domowych (źródło: AGB Polska). (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,