Kraj

Grand prix Kreatury dla 180heartbeats

Grand prix XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura", organizowanego przez VFP Communications, przyznane zostało agencji 180heartbeats za pracę zrealizowaną dla...

Grand prix XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy “Kreatura”, organizowanego przez VFP Communications, przyznane zostało agencji 180heartbeats za pracę zrealizowaną dla Samsung Electronics Polska “Lekkie jest życie z notebookiem Samsung Q45”. Jurorzy byli w tej kwestii jednomyślni.

Najwięcej nagród otrzymała agencja Just – trzy statuetki. Orangeblue i K2 Internet zdobyły po dwie. Pozostali nagrodzeni to: Red8, MEC Interaction, Opus B, Artegence, Tequila/Polska, CzteryCzwarte, Studio Produkcyjne “Orka”, Sek, 180heartbeats i Argonauts – agencje te zakończyły konkurs z jedną nagrodą. Jurorzy przyznali ponadto dwie nagrody specjalne – dla agencji Just za spot zrealizowany dla PZU i dla Koledzy Strategia & Kreacja za kampanię dla Artmana SA (Virginity).

Na konkurs wpłynęły w tym roku 134 prace, z czego jury wyselekcjonowało 38 zgłoszeń na short-listę. 
W skład jury weszli: Srdjan Saper, prezes McCann Erickson odpowiadający za region Bałkanów, Julian Boulding, prezes i współzałożyciel firmy Thenetworkone, Philippe Boutie, CEO Lamtar Planning & Communication, oraz Yaniv Melinarsky, wiceprezes kreatywny McCann Erickson z Izraela, który był przewodniczącym jury Kreatury.

Szczegółowy raport nt. tegorocznej Kreatury wraz z fotorelacją z rozdania nagród będzie opublikowany w 15. numerze “Media & Marketing Polska” (na rynku od 15 kwietnia). (AMS)