Kraj

Jacek Gliniak dyr. zarządzającym SF1, nowe pozycjonowanie agencji

Agencja Sales Force 1 zmienia nazwę na SF1 i ma nowe pozycjonowanie. Firma, która należy do tej samej grupy kapitałowej...

Agencja Sales Force 1 zmienia nazwę na SF1 i ma nowe pozycjonowanie.

Firma, która należy do tej samej grupy kapitałowej co IQ Marketing, dotychczas oferowała głównie usługi fieldowe, funkcjonowała także jako podwykonawca dla IQ Marketing. Aktualnie agencja oferuje usługi z zakresu field marketingu i marketing services, nastawione na wsparcie sprzedaży. Od pewnego już czasu samodzielnie zdobywa biznes. Realizowała m.in. projekty marketing services dla Sony, Motoroli i Coty, w których wykorzystywana była komunikacja wielokanałowa.

W agencji zaszły także zmiany personalne. Funkcję dyrektora zarządzającego objął Jacek Gliniak – wcześniej client service director, który z SF1 związany jest od października ub.r. Poprzednio przez 6 lat pracował w IQ Marketing. Dotychczasowy dyr. zarządzający Przemysław Hopfer odszedł z firmy, ale nadal pozostaje jej udziałowcem.

Agencja obecnie zatrudnia ok. 20 osób, w tym roku zespół ma się powiększyć o ok. 30 proc. W ub.r. przychody firmy zamknęły się kwotą ok. 10 mln zł., na ten rok planowany jest 15-proc. wzrost. (TW)