Kraj

TVP i TVN promują swoje produkcje w specjalnych edycjach pism na targi MIPTV

Telewizja Polska i TVN promują swoje produkcje w specjalnych edycjach zagranicznych pism przygotowanych na targi telewizyjne MIPTV w Cannes. Angielskojęzyczna...

Telewizja Polska i TVN promują swoje produkcje w specjalnych edycjach zagranicznych pism przygotowanych na targi telewizyjne MIPTV w Cannes.

Angielskojęzyczna reklama produkcji kinowej “Magiczne drzewo”, przygotowanej przez TVP po sukcesie serialu pod tym samym tytułem, pojawiła się w amerykańskim piśmie “World Screen”. TVN promuje swoją nową produkcję kinową “Kochaj i tańcz” w wydawanym codziennie podczas targów piśmie “MIPTV News”.

ATM Grupa promuje się wspólnie z siecią producencką Sparks Network, do której należy. Sparks kupił reklamy m.in. w “World Screen”.

W tegorocznej edycji MIPTV polskie firmy nie planują promocji podczas targowych eventów. Jedynie ATM Grupa wspólnie ze swoją siecią tradycyjnie już przygotowała specjalną imprezę. Pretekstem były trzecie urodziny sieci Sparks Network. (PM)