Kraj

Street art silnym elementem kampanii nowego napoju Plusssz Up

Ruszyła kampania reklamowa Plusssz Up, produktu z portfolio firmy Polski Lek, tworzącego nową kategorię na rynku (wstępnie o planach dotyczących...

Ruszyła kampania reklamowa Plusssz Up, produktu z portfolio firmy Polski Lek, tworzącego nową kategorię na rynku (wstępnie o planach dotyczących tej kampanii informowaliśmy już w DS “MMP” 6 marca br.). Plusssz Up – hydrowitaminy – dostarcza zbilansowaną dawkę witamin, minerałów oraz składników aktywnych w formie delikatnie owocowego napoju. Produkt uzupełnia kategorię napojów funkcjonalnych, którą tworzą m.in. napoje izotoniczne czy energetyczne.

Kampania prowadzona jest pod hasłem “Pozytywna energia”, skierowana do młodych osób żyjących w dużych miastach. Działania obejmują ATL oraz niestandardowe akcje promocyjne, m.in. ambient i eventy.

W kwietniu w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, we Wrocławiu i w Poznaniu pojawią się formy reklamy wykorzystujące elementy sztuki ulicznej: vlepki oraz szablony sprejowane na chodnikach. W tych miastach zaplanowano także akcję guerilla marketingu – co tydzień w innym mieście stawiane będą ogromne butelki Plusssz Up, których lokalizacje nie będą wcześniej znane. Z kolei w trzech miastach w kwietniu staną nośniki outdoorowe na podstawach w kształcie butelek, zaś w maju w Warszawie odbędzie się event o charakterze happeningu – w centrum miasta będzie można wspólnie z artystami namalować mural. Ambasadorami produktu zostali trendsetterzy w grupie docelowej – piosenkarka Monika Brodka oraz fotograf Błażej Żuławski.

Całość uzupełnią działania marketingu szeptanego i kampania w internecie. Wprowadzenie marki na rynek jest silnie wspierane przez działania public relations, zaplanowane do końca roku.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Polymus, PR koordynuje Primum Public Relations, media zaplanował i kupił ZenithOptimedia, działania niestandardowe i ambientowe realizuje Harder & Harder. (DD)