Kraj

Nowa kampania Żywca, przetarg trwa

Dziś startuje kampania wizerunkowa marki Żywiec (Grupa Żywiec). 
Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy. Koncept...

Dziś startuje kampania wizerunkowa marki Żywiec (Grupa Żywiec). 
Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy. Koncept oparty jest na niezmienności piwa Żywiec. Zawiera się on w czterech hasłach: “Jeden Browar”, “Jedno Źródło”, 
”Jedno Miejsce” i “Wszelkie prawa zastrzeżone”.

Działania obejmą dziesięć polskich miast: Warszawę, Wrocław, Szczecin, Lublin, Katowice, Gdańsk, Łódź, Kraków, Poznań oraz Bydgoszcz. Kampania outdoorowa potrwa do końca kwietnia br. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja Just.

Drugim elementem kampanii marki Żywiec będzie komunikacja telewizyjna, która ruszy tuż przed długim majowym weekendem. Najnowszy spot prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Tę część komunikacji także przygotowała Just.

Mimo startu kampanii nadal trwa przetarg kreatywny na markę Żywiec. Według naszych informacji cztery agencje reklamowe, które znalazły się na short-liście przetargu, mają przygotować ponownie propozycje kreatywne, które będą następnie badane. W procedurach biorą obecnie udział: Brain, Change Integrated, Grey Worldwide i Just. (TW)