Kraj

Frosta debiutuje w segmencie mrożonek warzywnych; nie będzie kampanii

Frosta, producent mrożonek, debiutuje w segmencie mrożonych warzyw i wprowadza na rynek 15 nowych produktów - warzyw mono, zup i...

Frosta, producent mrożonek, debiutuje w segmencie mrożonych warzyw i wprowadza na rynek 15 nowych produktów – warzyw mono, zup i mieszanek warzywnych. Wśród nich są m.in.: marchewka kostka, zupa wiosenna, włoszczyzna w paskach. Autorem opakowań nowych mrożonek Frosty jest agencja reklamowa Papagayo. Na ich froncie znaleźć można informacje m.in. o tym, źródłem jakich witamin i składników mineralnych jest dany produkt.

Nowe mrożonki Frosty nie będą na razie wspierane reklamowo.

Dotąd pod marką Frosta produkowane były głównie dania z ryb, kurczaków, owoców morza, ciasta francuskiego i dania gotowe. (BG)