Kraj

ARBOinteractive wchodzi do Rosji z siecią V2Media

Sieć internetowej reklamy wideo V2Media należąca do ARBOinteractive Polska rozpoczyna działalność w Rosji. Dyrektorem zarządzającym V2Media na tamtejszym rynku jest...

Sieć internetowej reklamy wideo V2Media należąca do ARBOinteractive Polska rozpoczyna działalność w Rosji. Dyrektorem zarządzającym V2Media na tamtejszym rynku jest Alexander Mashkov. Rosyjskie biuro współpracuje z kilkunastoma witrynami, m.in. stroną agencji informacyjnej Interfax.ru, serwisami wydawnictwa Conde Nast (GQ.ru, Vogue.ru, Glamour.ru) i informacyjną siecią społecznościową Newsland.ru. Trwają testy w witrynach należących do MSN. Jak podaje V2Media, zasięg sieci w Rosji to ponad milion internautów.

Sieć oferuje na rynku rosyjskim takie formy reklamowe, jak: vstitial (pełnoekranowa, niestreamingowa metoda emitowania spotów telewizyjnych), mniej inwazyjny expand vstitial, pre-roll (krótki spot reklamowy emitowany przed treściami wideo) i post roll. Technologię emisji i raportowania kampanii wideo dla V2Media Rosja dostarcza BBelements.

W tym roku V2Media ma zadebiutować w kolejnym kraju naszego regionu. (TWI)