Kraj

Lotos SA startuje z promocją olejów Lotos Thermal Control

Lotos przygotował promocję olejów Lotos Thermal Control adresowaną do kierowców. Od 30 marca do 29 maja br. na uczestników czeka...

Lotos przygotował promocję olejów Lotos Thermal Control adresowaną do kierowców. Od 30 marca do 29 maja br. na uczestników czeka między innymi osiem samochodów Kia Ceed, osiem dwuosobowych wyjazdów na wyścig Formuły 1 w Budapeszcie oraz 64 zestawy nawigacji satelitarnej. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić 4-litrowe opakowanie jednego z olejów objętych promocją i wysłać SMS z numerem paragonu. Organizatorem promocji jest Arip Next.

Pomysł kreatywny reklamy promocji sprzedaży “Dzisiaj wymiana jutro wygrana!” stworzyła agencja reklamowa Edis. Lotos Oil będzie prowadzić swoją kampanię informacyjną na podstawie mediów ogólnopolskich (radio, prasa konsumencka, specjalistyczna) i lokalnych (radio). Za media odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

Reklama prasowa ukaże się w okresie marzec-maj br. (“Gazeta Wyborcza”, “Auto Świat”, “Motor”, “Auto Moto”, “Auto Motor i Sport”, “Auto Świat Poradnik”, “Top Gear”, “Newsweek”, “Polityka”, “Przekrój”). Kampania radiowa będzie prowadzona w pierwszej połowie kwietnia br. (RMF FM, Radio Zet, Chilli Zet, Program III PR, Tok FM, sieć Radio Eska, 33 stacje lokalne). Materiały POS znajdą się na stacjach Lotos Paliwa oraz na terenie sklepów motoryzacyjnych i warsztatów w całej Polsce. (AMS)