Kraj

TBWA twórcą kampanii promującej kartę kredytową Furora

Od 15 marca trwa ogólnopolska kampania telewizyjna Lukas Banku wspierająca kartę kredytową Furora, przygotowana przez agencję TBWA. Celem kampanii jest...

Od 15 marca trwa ogólnopolska kampania telewizyjna Lukas Banku wspierająca kartę kredytową Furora, przygotowana przez agencję TBWA. Celem kampanii jest przedstawienie zalet Furory, która m.in. uprawnia do zniżki w wysokości 6 proc. we wszystkich sklepach branży budowlanej i wyposażenia wnętrz na terenie całej Polski.

W realizacji kampanii wykorzystano nowy sposób narracji – stop motion (animacja poklatkowa).

Kampania obejmuje takie stacje, jak: TVP, TVN, TVN Siedem, TVN24, Polsat czy Discovery. Została również wsparta komunikacją w prasie (magazyny wnętrzarskie, magazyny o gwiazdach) oraz OOH.

Spot wyreżyserował Frank Vroegop, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa. (AMS)