Kraj

Mateusz Żeromski w dziale badań Web Search Factory

Do działu badań online agencji interaktywnej Web Search Factory Polska dołączył Mateusz Żeromski, który jako IT research manager odpowiada za...

Do działu badań online agencji interaktywnej Web Search Factory Polska dołączył Mateusz Żeromski, który jako IT research manager odpowiada za rozwój techniczny i analityczny badań online. To nowe stanowisko w firmie.

Mateusz Żeromski przez ostatnie lata był kierownikiem zespołu wsparcia badań w Gemiusie SA, gdzie odpowiadał za rozwój zaawansowanych narzędzi badawczych.

Dział badań online jest jedną z nowych inicjatyw agencji. Mateusz Żeromski jest drugą osobą, która weszła w skład zespołu. Na początku lutego br. do agencji dołączył marketing intelligence manager Jacek Mrzygłód, który odpowiada za stworzenie całego segmentu w agencji (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 26 lutego br.). (TWI)