Kraj

NOWA TWARZ REKLAM NIVEI

Koncern Beiersdorf-Lechia wybrał nową twarz do reklamy linii kosmetyków Nivea. Została nią Anna Adach, 22-letnia mieszkanka Łodzi, która wzięła udział...

Koncern Beiersdorf-Lechia wybrał nową twarz do reklamy linii kosmetyków Nivea. Została nią Anna Adach, 22-letnia mieszkanka Łodzi, która wzięła udział w konkursie organizowanym przez Beiersdorf-Lechia i miesięcznik “Claudia”. Miss Nivea wybrano spośród 3 tys. kandydatek. Podpisze ona roczny kontrakt na reklamowanie kosmetyków Nivea. W 2002 roku jej wizerunek zostanie wykorzystany do promowania linii podstawowej kosmetyków z serii Nivea Visage. Kampanie z udziałem Anny Adach będą kierowane do młodych klientek. Budżet reklamowy marki obsługiwany jest przez agencję reklamową TBWA Warszawa. Zdjęcie Miss Nivea pojawiło się na okładce wrześniowego numeru “Claudii”. Strategia reklamowa Beiersdorf-Lechia zakłada zatrudnianie w reklamach nieznanych modelek. Tak rozpoczęły karierę Claudia Schiffer i aktorki Cameron Diaz i Emanuelle Seigner, które początkowo promowały kosmetyki Nivea. Założeniem konkursu było wybranie kandydatki spośród czytelniczek magazynu “Claudia”, którego sprzedaż w okresie I-XII 2000 r. wyniosła 786,6 tys. egzemplarzy (źródło: ZKDP), a czytelnictwo, według wskaźnika COW, osiągnęło poziom 12,6 proc. (źródło: PBC General, SMG/KRC, I-XII 2000r.). (MKS)