Zagranica

Anheuser-Busch rezygnuje z pracy z główną agencją

Po 15 latach browar Anheuser-Busch i agencja reklamowa Goodby, Silverstein & Partners (GSP) zakończyły współpracę. Oficjalne powody rozstania nie zostały...

Po 15 latach browar Anheuser-Busch i agencja reklamowa Goodby, Silverstein & Partners (GSP) zakończyły współpracę. Oficjalne powody rozstania nie zostały podane. Wiadomo jedynie, że w ubiegłym miesiącu zarząd firmy podjął rozmowy z agencjami na temat wprowadzenia zmian w systemie wynagradzania. Marketer ogłosił, że zamierza wprowadzić wynagradzanie na zasadzie projektowej. GSP jest autorem m.in. strategii i kreacji długoterminowego projektu komunikacji marketingowej “Louie the Lizard” dla marki piwa Budweiser. Obecnie marketer ma pracować głównie z DDB Chicago, która ostatnio zajmowała się projektem dla piwa Bud Light Lime. (“BrandRepublic”)