Kraj

Goodyear wspiera reklamą sprzedaż marek opon premium

Goodyear Polska w rozpoczętej kampanii reklamowej wspiera dwie marki swoich opon w segmencie premium: Goodyear i Dunlop. Działania obejmują prasę,...

Goodyear Polska w rozpoczętej kampanii reklamowej wspiera dwie marki swoich opon w segmencie premium: Goodyear i Dunlop. Działania obejmują prasę, telewizję oraz internet. Potrwają do połowy kwietnia br. – W tegorocznej kampanii skupimy się na promocji najnowszych, innowacyjnych produktów, zachowując ten sam zabawny i lekki styl, który cechuje reklamy Goodyeara. Dodatkowo chcemy przypomnieć kierowcom, że nasze opony spełniają najwyższe wymagania w zakresie osiągów i właściwości jezdnych, a przede wszystkim bezpieczeństwa, promując hasło “Razem bezpieczniej” – mówi Łukasz Tłuchowski, senior brand manager Goodyear i Dunlop w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Kampania reklamowa marki Goodyear promuje letnie opony OptiGrip i EfficientGrip. Wspierana jest materiałami POS, m.in. standami, plakatami i ulotkami. Za jej kreacje odpowiada Goodyear Dunlop Tires regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Reklamy Dunlop dotyczą opon SP Sport FastResponse. Ich kreacja powstała we współpracy Goodyear Dunlop Tires Polska i agencji reklamowej S4. Za media w obydwu przypadkach odpowiada Universal McCann. (BG)