M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SKANDYNAWSCY REKLAMODAWCY NIE LUBIĄ REALITY SHOWS

Serwis Dzienny | 24 sierpnia 2001, 00:00

Badania obejmujące swym zasięgiem kraje skandynawskie wykazały, że tamtejsi reklamodawcy nie chcą być kojarzeni, z programami typu reality shows, takimi...

Badania obejmujące swym zasięgiem kraje skandynawskie wykazały, że tamtejsi reklamodawcy nie chcą być kojarzeni, z programami typu reality shows, takimi jak "Big Brother" czy "Survivor". Ankieta przeprowadzona przez Norwegian School of Economics and Business Administration oraz grupę BarneVakten wykazała, że 10 proc. z ankietowanych 167 reklamodawców rozważyłoby emisję swoich reklam wokół telewizyjnych reality shows. Jedynie 5 proc. reklamodawców zadeklarowało wykupienie czasu reklamowego wokół tych pasm. Powodem takich decyzji jest obawa reklamodawców, iż w ten sposób mogą podważyć lojalność konsumenta, plasując spoty reklamowe obok ryzykownych tematycznie produkcji.

Czytaj więcej na temat: ,