Kraj

Brainshop U-Boot tworzy ekologiczny Green Tank

Brainshop U-boot utworzyło na bazie działu ekomarketingu osobny departament firmy o nazwie Green Tank. Zielony departament agencji Brainshop U-boot oferuje...

Brainshop U-boot utworzyło na bazie działu ekomarketingu osobny departament firmy o nazwie Green Tank.

Zielony departament agencji Brainshop U-boot oferuje konkretne rozwiązania i nośniki proekologicznej reklamy oparte na wieloletnim doświadczeniu agencji w zakresie działań niestandardowych. Pracami Green Tanku kieruje Wojciech Błaszczyk, członek zarządu Brainshop U-Boot.

– Z roku na rok wydajemy coraz więcej na zieloną filozofię, produkty ekologiczne oraz alternatywną energię. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i oczekują od marek postaw prospołecznych. Ekobiznes nigdy jeszcze nie był tak bardzo aktywny jak obecnie, a specjaliści zapowiadają właśnie prawdziwy boom na tzw. zieloną komunikację – uważa Julita Kubiak, strategic manager Brainshop U-Boot.

Oferta Green Tanku obejmuje promowanie produktów przyjaznych środowisku, ale również idei proekologicznych. Nowy departament U-boota pracuje już nad projektami dla Daru Natury oraz Instytutu Spraw Obywatelskich. Green Tank jest również partnerem WWF w akcji “Godzina dla Ziemi”. (JP)