Kraj

Hyundai i20 reklamowany jako auto z pomysłem

W nadchodzący weekend podczas dni otwartych Hyundai Motor Poland zadebiutuje na rynku z modelem i20. Hyundai i20 jest reprezentantem segmentu...

W nadchodzący weekend podczas dni otwartych Hyundai Motor Poland zadebiutuje na rynku z modelem i20. Hyundai i20 jest reprezentantem segmentu B i kolejnym modelem z rodziny “i”, jaki pojawia się na polskim rynku, po kompaktowym i30 oraz mikrovanie i10. Hyundai i20 charakteryzuje się m.in. niebanalnym wyglądem, uniwersalnym wnętrzem, dynamiką jazdy oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa (m.in. sześć poduszek powietrznych oraz system ABS i EBD w standardzie).

Kampania reklamowa promująca Hyundaia i20 potrwa do końca marca. Reklamy w prasie i TV są adaptacją projektu centrali, który przygotowała agencja reklamowa ChocolAd. Media do działań prowadzonych pod hasłem “Hyundai i20. Samochód z pomysłem” zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group. (BG)