Zagranica

VivaKi celuje w media społecznościowe

VivaKi, struktura powołana w połowie ub.r. w ramach Publicis Groupe, a mająca integrować działalności spółek interaktywnych i tzw. nowych mediów,...

VivaKi, struktura powołana w połowie ub.r. w ramach Publicis Groupe, a mająca integrować działalności spółek interaktywnych i tzw. nowych mediów, ogłosiła, że w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) uruchomi sieć Real Social Suite (akronim od słów: Reach, Engage, Aplify and Listen), która ma łączyć ofertę spółek z grupy Publicisu i partnerów z serwisów społecznościowych, takich jak: Converseon, Facebook, GoViral czy Techlightenment. Real Social Suite został zaprojektowany, aby stworzyć narzędzie i platformę, na której reklamodawcy, marketerzy i agencje będą mogli kupować różnego rodzaju rozwiązania komunikacyjne, reklamowe kierowane właśnie do użytkowników społeczności, blogosfery etc. (“Media & Marketing Global”)