Zagranica

Człowiek o kulach w kontynuacji kampanii reklamowej Visy

Visa zamierza kontynuować działania wizerunkowe w Europie w ramach projektu "Life flows better with Visa". W pierwszym etapie pokazywany był...

Visa zamierza kontynuować działania wizerunkowe w Europie w ramach projektu “Life flows better with Visa”. W pierwszym etapie pokazywany był spot, w którym główny bohater wracał z wieczoru kawalerskiego, spiesząc się na ślub. W marcu br. rozpocznie się drugi etap kampanii reklamowej. Wykorzystanie zostanie w nim nowy film, w którym wystąpi mężczyzna o kulach wykonujący akrobacje, spacerując po ulicach miasta. Gra go Bill Shannon, tancerz i artysta. W trakcie spaceru, korzystając z karty Visa, kupuje kawę, marynarkę i skateboard. Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi. Spoty zostały przygotowane w wersjach 30- i 60-sekundowej. Film zostanie pokazany w całej Europie, m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii, Turcji, Grecji, Niemczech i Finlandii. (“BrandRepublic”)