Kraj

"PRZEGLĄD READER'S DIGEST" ZMIENIA WIZERUNEK

Miesięcznik "Przegląd Reader's Digest" zmienia wizerunek, począwszy od wydania wrześniowego. Zmiany podyktowane są potrzebą odświeżenia tytułu i nadania mu nowocześniejszego...

Miesięcznik “Przegląd Reader’s Digest” zmienia wizerunek, począwszy od wydania wrześniowego. Zmiany podyktowane są potrzebą odświeżenia tytułu i nadania mu nowocześniejszego wyglądu. Ma nową przednią i tylną okładkę. Zmodyfikował tytuł. Od teraz brzmi: “Reader’s Digest Przegląd” z dopiskiem “Edycja polska”. Magazyn jako jedny spośród 48 jego światowych edycji wprowadza właśnie wywiady z gwiazdami, których zapowiedzi znajdują się w prawym górnym rogu okładki. Poza tym powstał nowy dział “Daj sobie radę”, który zawiera porady z różnych dziedzin życia. Nie zmienia się objętość pisma ani jego charakterystyczny, kieszonkowy format. “Przegląd Reader’s Digest” dopiero niedawno został członkiem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pierwsze potwierdzone wyniki będą znane wkrótce. Według wydawcy – spółki Reader’s Digest Przegląd Sp. z o.o., magazyn ukazuje się w nakładzie ok. 500 tys. egzemplarzy, ma ponad 800 tys. czytelników i aż w 98 proc. jego sprzedaży stanowią roczne prenumeraty. Czytelnictwo “Przeglądu Reader’s Digest” w okresie I-VI br. wśród miesięczników wyniosło 2,28 proc., rok wcześniej w tym samym czasie było nieco wyższe Đ 2,68 proc. (PBC, SMG/KRC, wskaźnik CCS). Wpływy reklamowe tytułu od początku br. do końca lipca (wraz z wakacyjnym poradnikiem dołączonym do wydania lipcowego) sięgnęły blisko 6 mln zł brutto (Expert Monitor). (KP)