M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

EXPERT MONITOR ROZPOCZYNA MONITORING KOLEJNYCH STACJI TV

Serwis Dzienny | 29 sierpnia 2001, 00:00

Firma badawcza Expert Monitor poszerzyła zakres monitoringu wydatków na reklamę w poszczególnych stacjach telewizyjnych. Ogółem monitoruje obecnie 21 kanałów telewizyjnych....

Firma badawcza Expert Monitor poszerzyła zakres monitoringu wydatków na reklamę w poszczególnych stacjach telewizyjnych. Ogółem monitoruje obecnie 21 kanałów telewizyjnych. Od końca sierpnia br. rozpoczęła analizy kanałów: Animal Planet, Discovery Channel, Fox Kids, MTV, WOT oraz Planete. Wcześniej badaniem były objęte: Canal Plus, Cartoon Network, Hallmark, National Geographic, Polsat, RTL7, TV4, TV Polonia, TV Puls, TVP1, TVP2, TVP Regiony (pasmo wspólne dla całego kraju), TVP Wrocław (nadające na cały Śląsk) oraz Wizja Sport. W najbliższym czasie planowane jest poszerzenie monitoringu o kolejne cztery stacje telewizyjne, w tym co najmniej o dwie w najbliższym miesiącu. "Poszerzenie oferty wymusiła na nas sytuacja rynkowa i zmieniające się potrzeby agencji reklamowych - powiedział Piotr Słaby, prezes Expert Monitor. - Ponieważ coraz więcej pieniędzy lokowanych jest w kanałach tematycznych, narodziła się potrzeba ich monitorowania". Poszerzenie oferty nie niesie ze sobą żadnych zmian w cenniku. "Klienci kupują nasze usługi w ramach pakietów - wyjaśnił Słaby. - Przynajmniej do końca roku nasz cennik pozostanie niezmieniony". Słaby nie ujawnia cen świadczonych przez firmę usług. W Expert Monitorze można kupić dane dostarczane wraz z softwarem (będącym własnością Expert Monitor) umożliwiającym ich przetwarzanie według potrzeb klientów. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,