Kraj

Bet-at-home.com sponsorem strategicznym Wisły Kraków

Bet-at-home.com podpisało umowę sponsorską z piłkarskim klubem sportowym Wisła Kraków. To projekt firmy bukmacherskiej związany z marketingiem sportowym. W ub.r....

Bet-at-home.com podpisało umowę sponsorską z piłkarskim klubem sportowym Wisła Kraków. To projekt firmy bukmacherskiej związany z marketingiem sportowym. W ub.r. spółka Bet-at-home.com informowała, że zwiększy zaangażowania w wydarzenia sportowe na rynku polskim. Logo tego bukmachera internetowego przez ostatnie kilka lat pojawiało się na bandach podczas meczów Wisły Kraków, Cracovii, ŁKS Łódź oraz na bandach elektronicznych podczas meczów Ruchu Chorzów. Marketer był także obecny w prasie sportowej i podczas Gali Piłki Nożnej organizowanej przez wydawcę magazynu “Piłka Nożna” – Profus Management i telewizję Polsat. Umowa z Wisłą Kraków daje Bet-at-home.com status sponsora strategicznego klubu na zasadzie wyłączności. Umowa została zawarta na okres dwóch lat – do roku 2011. Bet-at-home.com ma możliwość umieszczenia swojego logo na koszulkach meczowych podczas wszystkich oficjalnych meczów z udziałem Wisły Kraków oraz umieszczenia logotypu na sprzęcie sportowym drużyny, począwszy od rundy jesiennej sezonu 2009/2010. Pozostałe zapisy umowy dają spółce prawa do: ekspozycji tablic reklamowych na wszystkich meczach w rozrywkach Ekstraklasy, Pucharu Polski, Pucharu Ekstraklasy oraz meczach towarzyskich, umieszczenia logotypu na ławkach stadionowych, umieszczenia banneru reklamowego na oficjalnej stronie internetowej Wisły Kraków i logo na materiałach klubowych (m.in. biletach) oraz spotów reklamowych w radiowęźle na stadionie Wisły. Wartość umowy sponsorskiej nie została ujawniona. Bet-at-home.com AG jest spółką handlową z branży e-gambling mającą spółki-córki w Niemczech, Austrii oraz na Malcie. (PM)