Kraj

NIETYPOWA KAMPANIA MLECZKA DO CZYSZCZENIA CIF

Unilever Polska odświeża wizerunek mleczka do czyszczenia CIF. CIF ma teraz trzy nowe warianty: Lemon, Normal i Active (z wybielaczem),...

Unilever Polska odświeża wizerunek mleczka do czyszczenia CIF. CIF ma teraz trzy nowe warianty: Lemon, Normal i Active (z wybielaczem), w dwóch wielkościach opakowań: 250 i 500 ml. Wyróżnia go nowa, metaliczna etykieta. Relaunch przebiega wielokierunkowo. W kampanii reklamowej firma wykorzystuje nie tylko typowe media. Nowe hasło reklamowe CIF-a, używane w całej Europie: “CIF, ponieważ Twój dom jest do mieszkana, a nie do sprzątania”, ma podkreślać, że CIF pomaga zaoszczędzić czas na przyjemniejsze zajęcia niż porządki domowe. Uruchomiony został nowy serwis informacyjny sponsorowany przez markę CIF: www. stronadomowa.pl. Zawiera on praktyczne porady oraz inspiracje związane z urządzaniem i wyposażeniem mieszkań. Jedną z ciekawszych części serwisu jest program do projektowania kuchni. Za kilkanaście dni rozpocznie się konkurs CIF pod nazwą “Kuchnia moich marzeń”, który będzie wspierać dwumiesięczna kampania. Konsumentki zostaną zaproszone do przesyłania pomysłów na urządzanie kuchni. Kampanię reklamową w telewizji i w tytułach prasowych (“Wysokie Obcasy”, “Claudia”, “Olivia”, “Viva!”, “Pani Domu”) oraz w katalogu Ikei zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Media, który na stałe współpracuje z Unileverem. Strategia i kreacja Đ według zapowiedzi Moniki Dudek, kierownika marki CIF, “ciekawa i niekonwencjonalna” Đ jest autorstwa agencji reklamowej Lowe Lintas GGK. Rozstrzygnięcie konkursu konsumenckiego nastąpi w grudniu br. Do wygrania jest m.in. pięć nagród pieniężnych po 20 tys. zł. Według badań AC Nielsen CIF jest na rynku liderem w kategorii mleczek do czyszczenia. Jego udziały wartościowe w okresie V-VI br. wyniosły 68 proc. (KP)