Kraj

Albedo otwiera biuro w Warszawie; kieruje nim Mirosław Młynarczyk

Biuro firmy marketing services Albedo Marketing w Warszawie rozpoczyna działalność. Oddział będzie zajmować się obsługą dwóch obecnych klientów - Pepsi Cola...

Biuro firmy marketing services Albedo Marketing w Warszawie rozpoczyna działalność. Oddział będzie zajmować się obsługą dwóch obecnych klientów – Pepsi Cola GB i Espais oraz nowego biznesu.

W pierwszym etapie rozwoju planowana jest rozbudowa działu obsługi klienta i zatrudnienie grafików, którzy będą realizować bieżące zlecenia. W tym czasie poznańska część Albedo będzie wspierać oddział warszawski strategicznie oraz kreacyjnie w przygotowaniu projektów przetargowych. Docelowo jednak oddział warszawski ma stanowić niezależną, samowystarczalną strukturę.

– Zdecydowaliśmy się na otwarcie oddziału warszawskiego z dwóch powodów. Pierwszym istotnym argumentem przemawiającym za biurem w Warszawie jest bliskość do wielu naszych klientów. Drugim argumentem jest chęć dalszego rozwoju biznesu, bez utraty efektywności i elastyczności struktury. W Poznaniu zatrudniamy 40 osób i doszliśmy do wniosku, że dalszy wzrost liczby pracowników zmniejszy sprawność zespołu – mówi Paweł Antkowiak, managing director i współwłaściciel Albedo. Oczywiście były wątpliwości, czy czas kryzysu jest dobrym okresem, aby uruchamiać taką inwestycję. Mając na względzie profil agencji, sądzimy jednak, że czas kryzysu może być dla nas szansą, bo to czas przeglądu agencji w poszukiwaniu większej efektywności wyrażającej się w wynikach sprzedaży, a w tym obszarze marketingu czujemy się mocni – dodaje.

Za nową strukturę będzie odpowiadać Mirosław Młynarczyk, account director. (TW)