Kraj

Edyta Górniak i Piotr Kupicha twarzami najnowszej kampanii Radia Zet

Radio Zet startuje dziś z nową kampanią reklamową. Stację promują Edyta Górniak i Piotr Kupicha, lider zespołu Feel. To kolejny...

Radio Zet startuje dziś z nową kampanią reklamową. Stację promują Edyta Górniak i Piotr Kupicha, lider zespołu Feel. To kolejny projekt komunikacyjny rozgłośni z udziałem osobowości polskiego i światowego show-biznesu. We wcześniejszych kampaniach promujących Radio Zet zdecydowały się wystąpić ikony światowej sceny muzycznej, takie jak: Celine Dion, Jennifer Lopez, Madonna, Kylie Minoque, Rod Stewart, Robbie Williams oraz największe polskie i zagraniczne gwiazdy, m.in.: Monika Brodka, Melanie C, Kasia Cerekwicka, Ania Dąbrowska, Dido, Robert Gawliński, Enrique Iglesias, In-Grid, Kasia Kowalska, The Last Goodnight, Maroon 5, Monrose, Piasek, Eros Ramazzotti, Marcin Rozynek, Piotr Rubik, Kate Ryan, September, Justyna Steczkowska, Sugababes oraz Łukasz Zagrobelny.

Kampania obejmuje stacje telewizyjne TVP1 i TVP2. Składają się na nią dwa 15-sekundowe spoty. Za ich reżyserię odpowiada Mirosław Kuba Brożek. Kreację reklam przygotowała agencja Touchpoint RC, a produkcją zajęło się studio Art Media Mirosław Kuba Brożek. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

W spotach wykorzystano fragmenty piosenek: “Pokaż, na co cię stać” oraz “To nie tak, jak myślisz”. (BG)