Kraj

Fleishman-Hillard poszerza ofertę o program pozycjonowania korporacyjnego

Agencja public relations Fleishman-Hillard wprowadziła do swojej oferty autorski program pozycjonowania korporacyjnego. Pomaga on firmom znaleźć ich pozycję na rynku...

Agencja public relations Fleishman-Hillard wprowadziła do swojej oferty autorski program pozycjonowania korporacyjnego. Pomaga on firmom znaleźć ich pozycję na rynku z punktu widzenia komunikacji, formułować misję i wizję na podstawie istniejących w organizacji wartości oraz adaptować je do codziennych działań komunikacyjnych.

Metodologia programu pozycjonowania korporacyjnego została wypracowana przez biuro Fleishman-Hillard w Amsterdamie. W Polsce za jego realizację odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.

Warszawskie biuro zostało założone w 2003 roku. Obecnie w Polsce pracuje 15 konsultantów w trzech działach: korporacyjnym, technologicznym oraz ochrony zdrowia.

Klienci agencji to m.in.: Compuware, D-Link, Fellowes, Toshiba, CWS-boco, Diners Club, Kraft Foods, Heel. (AMS)