Kraj

PIERWSZE WYNIKI SPRZEDAŻY "GALI" G+J POLSKA

"Gala", najnowszy tygodnik o znanych ludziach wydawnictwa G+J Polska, postawiła na bycie jak najbardziej aktualną. W bieżącym, szóstym od debiutu,...

“Gala”, najnowszy tygodnik o znanych ludziach wydawnictwa G+J Polska, postawiła na bycie jak najbardziej aktualną. W bieżącym, szóstym od debiutu, numerze są obszernie ilustrowane zdjęciami relacje z wydarzeń dosłownie sprzed dnia, dwóch dni w stosunku do wejścia wydania na rynek (festiwal sopocki, ślub norweskiego następcy tronu). Już wiadomo, według obliczeń niezależnego audytora firmy Haarmann Hemmelrath & Partner Wirtschaftsprźfung Sp. z o.o., na które powołuje się G+J Polska, że pierwszy numer “Gali” sprzedał się w liczbie ponad 255 tys. egzemplarzy, a po niecałym miesiącu sprzedaż wzrosła do ponad 294 tys. (pierwsze cztery numery wydane zostały w nakładzie średnio po ok. 400 tys. egz.) Według Expert Monitora wpływy reklamowe “Gali” w lipcu (dwa wydania) wyniosły blisko 1,2 mln zł brutto, a w sierpniu (cztery wydania) Đ 1,7 mln zł brutto. (KP)