Kraj

Carlsberg rozpoczyna działania teaserowe wokół Okocimia

Carlsberg Polska rozpoczyna działania teaserowe wokół relaunchu marki piwa Okocim. Na stronie internetowej Okocim.pl konsumenci mogą zostawić swój e-mail i...

Carlsberg Polska rozpoczyna działania teaserowe wokół relaunchu marki piwa Okocim. Na stronie internetowej Okocim.pl konsumenci mogą zostawić swój e-mail i w momencie premiery zostaną poinformowani o nowym obliczu brandu Okocim. Dodatkowo pierwszych 100 osób otrzyma od marketera upominki.

Na razie Carlsberg Polska nie komentuje doniesień związanych z relaunchem marki. Według naszych informacji premiera nowego produktu ma nastąpić 19 lutego br. Obsługą reklamową projektu zajmuje się agencja Red8 Communications Group, a za wsparcie PR odpowiada agencja M+G.

Brand Okocim w wersji jasne pełne po serii nieudanych relaunchów ostatecznie w 2004 r. zniknął z półek. Okocim występuje dziś wyłącznie w odmianie Mocne i jako niszowe Okocim Palone. (TW)