Kraj

IQ Marketing autorem konkursu dla Gorącego Kubka Knorra

Agencja IQ Marketing opracowała koncepcję i kreację konkursu internetowego firmy Unilever Polska pt. "Uchwyć chwile z Gorącym Kubkiem". To część...

Agencja IQ Marketing opracowała koncepcję i kreację konkursu internetowego firmy Unilever Polska pt. “Uchwyć chwile z Gorącym Kubkiem”. To część kampanii wizerunkowej marki.

Głównymi celami konkursu są budowanie więzi emocjonalnej z marką oraz edukacja konsumentów na temat różnych sytuacji i sposobów spożywania Gorącego Kubka. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba zarejestrować się na stronie Konkurs.tegomitrzeba.pl i wysłać zdjęcie przedstawiające wyjątkową chwilę z Gorącym Kubkiem Knorr z krótkim opisem. Nagrodzone zostaną trzy najbardziej kreatywne pomysły (nagrodami są: dwuosobowy wyjazd w Alpy o wartości 10 tys. zł, aparat fotograficzny Nikon D80 i bon na zakup sprzętu zimowego o wartości 1 tys. zł). Ponadto wszystkie nadesłane fotografie są umieszczane na stronie internetowej i biorą udział w głosowaniu internautów. Trzy razy w miesiącu autorzy 10 najlepszych zdjęć otrzymają iPody Shuffle.

Konkurs jest komunikowany w portalach informacyjnych, społecznościowych i komunikatorach. Platformę internetową przygotował AtomClick, dział interaktywny IQ Marketing. Konkurs potrwa do końca lutego br. (TWI)