Kraj

Metromedia połączyło się z Global Strategy Polska

Spółka Metromedia, właściciel nośników reklamowych w warszawskich tramwajach i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, połączyła się ze spółką Global Strategy Polska...

Spółka Metromedia, właściciel nośników reklamowych w warszawskich tramwajach i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, połączyła się ze spółką Global Strategy Polska dysponującą podobną siecią nośników w komunikacji miejskiej.

W wyniku połączenia powstała nowa firma pod nazwą Metromedia Polska. Od tego czasu będzie dysponować siecią nośników na terenie 29 miast Polski. Jednolite tablice reklamowe umieszczone w najnowszych niskopodłogowych autobusach mają pozwolić na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii reklamowej.

Łączna liczba nośników zamieszczonych we wszystkich miastach wynosi obecnie ponad 6 tys. sztuk.

Szczegóły związane z transakcją nie zostały ujawnione. Decyzje personalne będące wynikiem połączenia obu firm mają być podjęte w najbliższym czasie. (BG)