Przetargi

PARP wznowił przetarg na kampanię wartą 23 mln zł

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wznowiła przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej i modernizację serwisu www.inwestycjawkadry.pl oraz administrowanie nim. Działania...

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wznowiła przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej i modernizację serwisu www.inwestycjawkadry.pl oraz administrowanie nim. Działania reklamowe obejmą zarówno ATL (wszystkie media), jak i BTL. Budżet projektu, który ma być realizowany do czerwca 2011 roku, wynosi 23,2 mln zł. Uczestnicy przetargu muszą wnieść wadium w wysokości 250 tys. zł.

Przypomnijmy, że PARP unieważnił ostatni przetarg o tym samym przedmiocie zamówienia (DS “MMP” z 2 lutego br.). Wyjaśniono wówczas, że nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

Oferty w unieważnionym przetargu złożyło pięć konsorcjów: Young & Rubicam, MediaCom i Wunderman; MediaOn, Ecorys Polska, JMTM, Ecotec Research & Consulting i Ecorys Nederland; WYG International, Testardo Gram i Profile; CAM Media i Starlink; Euro RSCG, Marketing House i ZenithOptimedia. Jako samodzielny oferent do udziału w przetargu zgłosiła się też Platforma Mediowa “Point Group”. (JN)