Przetargi

Hand Made obroniła obsługę marki Strong, a Grey traci obsługę Specjala

Grupa Żywiec zakończyła przetarg na komunikację ATL na ten rok dla marki Strong i do współpracy wybrała powtórnie agencję Hand...

Grupa Żywiec zakończyła przetarg na komunikację ATL na ten rok dla marki Strong i do współpracy wybrała powtórnie agencję Hand Made. W ubiegłym roku ta agencja przygotowała film reklamowy pt. “Dzwon”.

W przetargu brały również udział agencje Change, Locomotiva (obsługująca BTL-owo markę Strong), Lowe oraz Opus B.

Grupa Żywiec rozpoczęła natomiast przetarg na obsługę ATL i BTL marki Specjal. Zaprosiła do niego trzy agencje: Locomotiva, Paralotna oraz Scholz & Friends. Nie zaproszono natomiast agencji Grey, która do tej pory obsługiwała markę Specjal.

Przedstawiciele marketera wyjaśniają, że każda marka co jakiś czas potrzebuje nowego podejścia i spojrzenia z innej perspektywy, a z kilkuletniej współpracy z Grey Grupa Żywiec jest zadowolona. Agencja bierze zresztą udział w prowadzonym obecnie przetargu na markę Żywiec, w którym rywalizuje z agencjami Brain, Change i broniącą biznesu Just.

Specjal to jedna z najsilniejszych marek regionalnych – w swoim macierzystym regionie (teren dawnych województw: gdańskiego, olsztyńskiego, elbląskiego, toruńskiego oraz częściowo słupskiego, bydgoskiego i białostockiego) jest niekwestionowanym liderem z ponad 40 proc. udziałów w rynku (źródło: Grupa Żywiec). (MB, TW)