Kraj

Pary uprawiające seks w reklamie Playa

P4, operator sieci komórkowej Play, z okazji zbliżających się walentynek przygotował kampanię reklamową "1000 miłosnych impulsów w Playu". Każdy, kto...

P4, operator sieci komórkowej Play, z okazji zbliżających się walentynek przygotował kampanię reklamową “1000 miłosnych impulsów w Playu”. Każdy, kto w czasie trwania promocji kupi abonament w Playu, otrzyma bonus w postaci 500 minut do wykorzystania w ciągu trzech lub sześciu miesięcy – w zależności od rodzaju abonamentu – dla siebie i drugie 500 minut dla wybranej osoby (z sieci Play).

Operator przygotował z tej okazji kampanię reklamową w prasie, radiu (spoty 15-sekundowe) i internecie.

W reklamie prasowej głównym motywem jest wielobarwne walentynkowe serce – po bliższym przyjrzeniu widać, że składa się ono z sylwetek ludzików w niedwuznacznych pozycjach rodem z Kamasutry.

Kreację przygotowała agencja Brain, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. (MB)