Kraj

Walentynkowy wirus Pepsi

Pepsi-Cola General Bottlers prowadzi wirusową kampanię walentynkową. Projekt ma znaczenie typowo wizerunkowe. Na stronie www.telewizja24.tv internauci mogą wykreować film stylizowany na...

Pepsi-Cola General Bottlers prowadzi wirusową kampanię walentynkową. Projekt ma znaczenie typowo wizerunkowe. Na stronie www.telewizja24.tv internauci mogą wykreować film stylizowany na nagranie z wiadomości telewizyjnych. Pokazuje on “wandala”, który pisze na murach imię ukochanej i biega nago w nocy po ulicy z tablicą z jej imieniem. Nagranie jest uwiarygodnione przez wypowiedź “policjanta”.

Film podlega pełnej personalizacji, czyli ujęcia pokazujące napisy na murach i inne działania “wandala” mogą zawierać dowolne imię i nazwisko.

– Jest to typowa kampania wirusowa. Podobnego mechanizmu użyliśmy z dużym sukcesem podczas akcji na Boże Narodzenie – mówi Bartłomiej Szmaj, marketing manager carbonated soft drinks w Pepsi-Cola General Bottlers. Akcję zrealizowała agencja Interactive Solutions. (TW)