Kraj

NOWA OBSADA BIURA REKLAMY GRUPY WYDAWNICZEJ INFOR

W Biurze Reklamy Grupy Wydawniczej Infor, specjalizującej się w periodykach prawych, finansowych i ekonomicznych (m.in. dzienniki "Gazeta Prawna" i "Prawo...

W Biurze Reklamy Grupy Wydawniczej Infor, specjalizującej się w periodykach prawych, finansowych i ekonomicznych (m.in. dzienniki “Gazeta Prawna” i “Prawo i Gospodarka” oraz kilkadziesiąt innych tytułów o różnych częstotliwościach) zaszły zmiany personalne. Część nowych osób została pozyskana z Presspubliki, wydawcy “Rzeczpospolitej”. Waldemar Krakowiak został dyrektorem Biura Marketingu Reklamy w Inforze. Poprzednio kierował w nim działem współpracy z zagranicą. Jeszcze wcześniej, do 1998 r., był związany z wydawnictwem Ringier. Grażyna Grudzińska, ostatnio w Biurze Reklamy i Ogłoszeń “Rzeczpospolitej” na stanowisku kierownika działu agencyjnego, kieruje teraz Biurem Reklamy w tak zwanym Centrum Reklamy Inforu. Grażyna Grudzińska z “Rzeczpospolitą” była związana przez osiem lat, wcześniej pracowała m.in. w “Gazecie Wyborczej”. Dariusz Szafrański w Biurze Reklamy Inforu zajmuje się współpracą z firmami z branż komputerowej i telekomunikacyjnej oraz projektami specjalnymi. Poprzednio był kierownikiem sekcji handlowej działu reklamy Biura Reklamy i Ogłoszeń “Rzeczpospolitej”. Poza tym specjalistą ds. reklamy w Inforze mianowano Monikę Jukiewicz, która odpowiada za współpracę z firmami z branży motoryzacyjnej. Do końca czerwca br. pracowała w Presspublice na podobnym stanowisku. (KP)