Kraj

TVN ROZPOCZĄŁ NADAWANIE DRUGIEJ EDYCJI "BIG BROTHER"

Pierwszy program drugiej edycji reality show "Big Brother" pojawił się na antenie stacji telewizyjnej TVN w niedzielę 2 września br....

Pierwszy program drugiej edycji reality show “Big Brother” pojawił się na antenie stacji telewizyjnej TVN w niedzielę 2 września br. o godz. 20. Kilka godzin wcześniej zaprezentowano przyszłych mieszkańców domu Wielkiego Brata. Chęć wzięcia udziału w programie wyraziło ok. 35 tys. osób. Ostatecznie wystąpi w nim 12 uczestników. Doświadczenia w krajach Europy Zachodniej pokazują, że druga edycja “BB” cieszy się zwykle mniejszą popularnością niż pierwsza. “U nas nie musi powtórzyć się zachodnioeuropejski scenariusz spadku zainteresowania programem. Wybrani uczestnicy reprezentują wysoki poziom. Mają wiele do powiedzenia. Wiedzą, że aby zaimponować widzom, muszą dać z siebie coś więcej niż poprzednicy. Poza tym nieco ulegnie zmianie sama konwencja programu. Wszystko po to, aby go uatrakcyjnić. Myślę, że realna jest wersja utrzymania dotychczasowej oglądalności” – mówi Piotr Olivier Janiak, junior sales executive TVN. W niedzielny wieczór drugą edycję “Big Brother” obejrzało około 4,5 mln Polaków (źródło: AGB Polska). Przewidywany termin zakończenia programu przypada na 16 grudnia br. Według firmy badawczej AGB Polska wpływy reklamowe TVN w trakcie nadawania pierwszej edycji programu, bez uwzględnienia rabatów, wyniosły ok. 109 mln zł brutto. (TK)