Kraj

Katarzyna Kubicka szefową marketingu BOŚ; bank szykuje największą w historii kampanię

Katarzyna Kubicka objęła stanowisko dyrektora nowo utworzonego w strukturze Banku Ochrony Środowiska SA departamentu marketingu i komunikacji. Wcześniej kompetencje w...

Katarzyna Kubicka objęła stanowisko dyrektora nowo utworzonego w strukturze Banku Ochrony Środowiska SA departamentu marketingu i komunikacji. Wcześniej kompetencje w zakresie marketingu, komunikacji i PR-u banku były rozdzielone na różnych poziomach, obecnie bank scentralizował je w jednym departamencie.

BOŚ rozstrzygnął też dwa przetargi reklamowe – na agencję reklamową i dom mediowy do obsługi na 2009 r.

Pierwszy z nich, rozpisany w listopadzie ub.r., wygrała agencja BTL Point Group (należąca do Platformy Mediowej “Point Group”). Brały w nim udział również: San Markos, S4, DraftFCB + Ad Fabrika oraz Radna. BOŚ będzie też kontynuował współpracę z agencją Szwejkowski, która obsługiwała marketingowo bank w ub.r.

W przetargu mediowym rozpoczętym w grudniu ub.r. BOŚ wybrał do obsługi w tym roku Equinox (grupa ZOG). W przetargu udział brało pięć domów mediowych, tj.: Star Media, BrandConnection, Equinox, Value Media i Media Direction OMD.

Dzisiaj bank zaprezentuje założenia swojej nowej strategii i pozycjonowania marki. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, BOŚ szykuje się niebawem do intensywnej, prawdopodobnie największej w swojej historii kampanii reklamowej.

Katarzyna Kubicka pracowała wcześniej w pionie marketingu PKO BP jako dyrektor departamentu strategii marketingowej (nadzorowała m.in. strategię sponsoringową, współpracę banku z grupą kapitałową oraz projekty strategiczne, np. nowej wizualizacji oddziałów i projektu PKO BP London Live). W latach 2001-2007 pracowała w branży konsultingowej dla firm Arthur Andersen oraz Ernst & Young. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w agencji interaktywnej K2 Internet Services.

Ukończyła międzynarodowe stosunki ekonomiczne w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (MB)