Kraj

Pekao SA mocno inwestuje we wsparcie reklamowe rachunków oszczędnościowych

Bank Pekao SA rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk. Komunikuje w niej atrakcyjne oprocentowanie rachunku - do...

Bank Pekao SA rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk. Komunikuje w niej atrakcyjne oprocentowanie rachunku – do 6 proc., które, co podkreślają przedstawiciele banku, nie zostało obniżone od wprowadzenia produktu 20 października ub.r., nawet pomimo obniżania w tym okresie stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej.

Kampania reklamowa rachunku Dobry Zysk po raz pierwszy pojawi się we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych (m.in.: Discovery, Animal Planet, Ale Kino!, Kino Polska, Hallmark, Comedy Central, Canal Plus Sport) oraz w najważniejszych dziennikach ogólnopolskich (reklamy w formie boksów/wysepek wyłącznie na pierwszych stronach m.in.: “Gazety Wyborczej”, “Dziennika”, “Pulsu Biznesu”, “Rzeczpospolitej”, “Gazety Prawnej” i “Parkietu”). Kreację przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Bank będzie też prowadził działania reklamowe w stacjach radiowych, internecie i kanałach własnych (materiały BTL w oddziałach, ogłoszenia na stronie Pekao.com.pl i w bankomatach, mailing i ogłoszenia w Pekao24). Kampania potrwa do końca lutego. Jej grupą docelową są mieszkańcy większych miast z wykształceniem średnim i wyższym, dysponujący ponadprzeciętnymi dochodami. Kampanii towarzyszy promocja – każdy, kto do końca marca br. założy Eurokonto wraz z rachunkiem oszczędnościowym, będzie mógł korzystać z tego pakietu za darmo przez sześć miesięcy.

Pekao SA informuje, że w ciągu trzech miesięcy od startu produktu klienci założyli 54,6 tys. rachunków Dobry Zysk, na których do połowy stycznia zgromadzili blisko 2,3 mld zł. – W drugiej połowie 2008 r. klienci przenosili większość swoich środków z funduszy inwestycyjnych czy giełdy na lokaty bankowe, poszukując pewności i bezpieczeństwa dla swoich oszczędności. Wielu z nich chce mieć część tych środków pod ręką, aby w dogodnym momencie mieć możliwość szybkiego i łatwego ich podjęcia oraz realizacji inwestycji – czy to prywatnych, czy biznesowych – tłumaczy Mateusz Gołąb, dyrektor departamentu klienta zamożnego Pekao SA. (MB)