Kraj

Wasowski i Szczęśniak w kolejnej kampanii Link4

Satyrycy Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, znani z programów kabaretowych takich jak "Komiczny odcinek cykliczny", występują w kolejnej kampanii reklamowej...

Satyrycy Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, znani z programów kabaretowych takich jak “Komiczny odcinek cykliczny”, występują w kolejnej kampanii reklamowej Link4 TU. Nowa reklama ubezpieczyciela nawiązuje do cyklu skeczy tego duetu, czyli “Kuchni pełnej niespodzianek”. Tym razem akcja spotu rozgrywa się w “Kąciku udanych porad” pana Rycha i pana Wacława – popularnych kabaretowych wcieleń satyryków “KOC” – radzą oni, jak zamienić parę groszy na kilkaset złotych (które można zaoszczędzić, wybierając polisę w Link4 zamiast u tradycyjnego ubezpieczyciela).

Jak twierdzą przedstawiciele Link4, pierwsza kampania reklamowa z udziałem Wasowskiego i Szczęśniaka rozpoczęta w grudniu ub.r. wywołała głośny odzew wśród widzów. Okazało się, że wiele osób pamięta programy telewizyjne tych satyryków i chętnie ogląda ich nowe pomysły w reklamie. Dlatego Link4 zdecydowało się kontynuować kampanię reklamową z ich udziałem.

Kampania podobnie jak pierwsza odsłona będzie prowadzona w wybranych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie. Autorem pomysłu kreatywnego nowej kampanii jest agencja Change Communications, spoty zostały nakręcone przez Papaya Films, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. (MB)