M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY KREDYT BANKU W NOS/BBDO

Serwis Dzienny | 5 września 2001, 00:00

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Kredyt Banku w zakresie strategii i kreacji. Informacja o jego wysokość...

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Kredyt Banku w zakresie strategii i kreacji. Informacja o jego wysokość nie została ujawniona. Przetarg został ogłoszony w czerwcu br., a brały w nim udział trzy agencje: NoS/BBDO, TBWA Warszawa i Lowe Brand, należący do grupy Lowe Lintas GGK. "Dążymy do tego by wszystkie nasze brandy były obsługiwane przez agencję NoS/BBDO" - powiedział Paweł Hojecki, naczelnik wydziału promocji Kredyt Banku. Od maja br. Kredyt Bank współpracował z agencją McCann-Erickson Polska, która przygotowała kampanię Ekstra Konta. Jednocześnie bank rozpoczął wówczas stałą współpracę z dom mediowym Starcom. Termin najbliższej, wizerunkowej kampanii Kredyt Banku nie został ujawniony. Kredyt Bank ma 1,5-proc. udziały w rynku w segmencie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (ROR), a w segmencie kart płatniczych udziały te wynoszą 1,7 proc. (źródło: Kredyt Bank na podstawie CBOS). W ubiegłym roku Kredyt Bank na reklamę w telewizji, prasie i radiu wydał 13,9 mln zł, natomiast od stycznia do lipca br. wydatki Kredyt Banku na te media zamknęły się sumą 5,2 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,